FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Superservice.pl powstał z czystej potrzeby oszczędności kosztów i czasu. Jako właściciele samochodów, niejednokrotnie musieliśmy przekładać spotkania, zmieniać plan dnia i czekać w kolejce u mechanika, by nasze auto zostało naprawione lub np. miało wymieniony olej. Nawet jeżeli udało się zostawić samochód u mechanika, oznaczało to zwykle konieczność dojazdu do pracy taksówką lub zapłacenie za samochód zastępczy. Bywało także, że nie zawsze byliśmy zadowoleni ze świadczonych usług, czy kultury rozmowy z nami, jako klientami. Pomyśleliśmy, że musi być lepszy sposób. Po co tracić czas na szukaniu sprawdzonego mechanika, następnie oczekiwanie u niego w poczekalni lub płacenie za taksówki? Nie byłoby lepiej, gdyby to mechanik do nas przyjechał? Tak powstał superservice.pl - wygodny serwis samochodowy w systemie door-to-door. Nasi konsultanci znajdą dla Ciebie warsztat, wykonają kosztorys naprawy / przeglądu oraz będą koordynować cały proces wykonania usługi. Auto odbierzemy z domu lub pracy całkowicie za darmo. Zajmij się tym co dla Ciebie ważne, a my zaopiekujemy się Twoim autem!

Oczywiście. W zależności od ilości kilometrów jakie Twoje auto przejechało od ostatniej wizyty w serwisie, proponujemy jeden z trzech rodzajów przeglądów. W każdym z nich wymieniony zostanie olej i filtr oleju oraz sprawdzone zostanie kilkanaście punktów kontrolnych. Jeżeli nie wiesz, który przegląd wybrać - zadzwoń do naszego konsultanta. Po zadaniu pomocnych pytań, nasi konsultanci chętnie pomogą Ci wybrać rodzaj usługi najbardziej Tobie potrzebnej.

Twoje auto serwisowane jest w wyselekcjonowanych warsztatach partnerskich sieci Bosch Car Service oraz AutoCrew spełniających wysoki standard usług oferowanych przez superservice.pl. Przeglądy oraz naprawy wykonywane są zgodnie z zaleceniami producentów samochodów w zakresie określanym w dokumentacji producenta lub w książce serwisowej pojazdu. Używamy wyłącznie części zgodnych z oryginałem w myśl obowiązujących przepisów GVO - wszystko po to, aby chronić Twoją gwarancję.

Gwarantujemy świadczenie usług na najwyższym poziomie - z tego względu warsztaty partnerskie dobieramy starannie i rozważnie. Gdy zależy Tobie na prawidłowym wykonaniu jakiejś usługi (nie tylko związanej z samochodem), zwykle pytasz znajomych, sprawdzasz rekomendacje, szukasz opinii.
My ten cały proces wykonujemy za Ciebie.
Superservice.pl współpracuje jedynie z wyselekcjonowanymi warsztatami o wysokiej renomie. Regularnie sprawdzamy jakość świadczonych przez warsztaty usług stosując metody typu "tajemniczy klient" - tak, abyś Ty nie musiał marnować czasu na szukanie godnego zaufania mechanika. Dzięki naszym procesom kontroli warsztatów i jakości wykonywanych przez nich usług, nie ponosisz ryzyka nietrafionego wyboru i nie tracisz czasu.

Wypełnij formularz w zakładce rezerwacja. Podaj swoje dane adresowe, informacje o swoim pojeździe, wybierz rodzaj przeglądu oraz dzień, w którym chcesz aby Twoje auto trafiło do warsztatu. Po złożeniu zlecenia, nasz konsultant wybierze sprawdzony warsztat w Twojej okolicy i wykona kosztorys przeglądu, który otrzymasz na maila. Kosztorys będzie uzupełniony o koszty materiałów eksploatacyjnych tj. olej oraz części tj. filtr oleju. Otrzymany kosztorys jest ostateczny i żadne dodatkowe prace nie będą wykonane bez Twojego pozwolenia - masz więc pewność ile zapłacisz za usługę. Jeżeli kosztorys Ci odpowiada i chcesz zlecić wykonanie przeglądu, kliknij w link pod kosztorysem przesłany w mailu i zaakceptuj go. W umówiony dzień, skontaktuje się z Tobą pracownik warsztatu w celu ustalenia terminu odbioru auta.

W wybranym przez Ciebie dniu, skontaktuje się z Tobą pracownik warsztatu w celu umówienia godziny odbioru pojazdu z Twojego domu lub pracy. Auta odbierane są w godzinach 8-10 rano. O umówionej godzinie zjawi się pracownik warsztatu - poznasz go po firmowym stroju superservice.pl. Pracownik będzie miał ze sobą identyfikator z kodem warsztatu oraz protokołem zdawczo-odbiorczym z podsumowaniem zlecenia. Sprawdź, czy dane na zleceniu zgadzają się z przesłanym przez nas kosztorysem. Tożsamość pracownika możesz w każdej chwili sprawdzić dzwoniąc na naszą infolinię pod numer 505 447 227. Pracownik sprawdzi stan Twojego auta i zaznaczy na protokole ewentualne uszkodzenia. Zwykle odbiór samochodu trwa ok. 10-15 minut. Po wykonaniu przeglądu w godzinach 16-18 pracownik przywiezie Twój samochód z powrotem. Zweryfikuj, czy stan pojazdu zgadza się ze stanem w protokole i pokwituj jego odbiór. Jeżeli zauważysz jakieś uszkodzenie, którego nie było rano, zgłoś to podczas odbioru pracownikowi oraz dopilnuj, aby taka uwaga znalazła się w protokole zdawczo-odbiorczym, a następnie skontaktuj się z naszym konsultantem.

Wszystkie czynności dodatkowe, które nie wchodzą w skład wybranego pakietu są kosztorysowane przez warsztat i przedstawiane do Twojej akceptacji. Przygotowując kosztorys, warsztaty używają programów serwisowych z normami czasu potrzebnego na wykonanie każdej czynności. Kosztorys przygotowywany jest właśnie w oparciu o te normy oraz o stawkę roboczogodziny warsztatu.

Zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami unijnymi oraz krajowymi określonymi w ustawie GVO 461/2010, klient może dowolnie wybierać czy w trakcie trwania gwarancji będzie serwisował swój samochód w autoryzowanym serwisie, czy też w warsztacie niezależnym. W sytuacji, gdy klient zdecydował się dokonać obowiązkowego przeglądu pojazdu w warsztacie niezależnym, autoryzowany serwis nie może z tego powodu odmówić mu w przyszłości honorowania gwarancji. Nasze przeglądy oraz naprawy wykonywane są zgodnie z zaleceniami producentów samochodów w zakresie określanym w dokumentacji producenta lub w książce serwisowej pojazdu. Używamy wyłącznie części zgodnych z oryginałem w myśl obowiązujących przepisów GVO - wszystko po to aby chronić Twoją gwarancję. Jeżeli Twoje auto jest na gwarancji, warsztat na podstawie aktualnego przebiegu określi jakie czynności powinny zostać wykonane i jeżeli zachodzi potrzeba wykonania czegoś z poza zakresu wybranego przez Ciebie przeglądu - doda tą czynność wraz z wyceną do kosztorysu.

Specyfika usługi door-to-door wymaga, aby Twoje auto spełniało wymogi techniczne wymagane do poruszania się po drogach publicznych. Pojazd musi mieć również ważne ubezpieczenie OC. Jeżeli auto jest po wypadku lub ma np. niesprawne hamulce, nie będziemy mogli przyjechać nim od Ciebie do warsztatu. Takie przypadki wymagają wykorzystania auto-lawety. Pracownik przed odbiorem auta wykona wstępnych oględzin pojazdu. W przypadku stwierdzenia usterki uniemożliwiającej dojazd do warsztatu, pojazd nie zostanie odebrany.

Część użytkowników pojazdów zapomina, że samochód to nie tylko silnik. Samochód to skomplikowany zbiór układów tj. zawieszenie, elektronika, układ przeniesienia napędu, układ hamulcowy - układów o tyle istotnych, że decydują o Twoim bezpieczeństwie. O ile o wymianie oleju z reguły pamiętamy, o tyle już o regularnej kontroli np. hamulców, czy zawieszenia już rzadziej. Awaria silnika chociaż zwykle kosztowna, raczej nie niesie za sobą takiego zagrożenia jak np. brak hamulców przed przejazdem kolejowym. Z tego względu w zakres naszych usług wchodzi sprawdzenie kilkudziesięciu punktów kontrolnych - tak, aby wykryć zawczasu usterki, które mogłyby narazić Cię na niebezpieczeństwo kolizji. W przypadku wykrycia usterki, nasz konsuktant skontaktuje się z Tobą i przedstawi kosztorys wykonania zalecanych przez warsztat czynności. Twoje zaufanie jest dla nas bardzo ważne, więc nie wykonamy żadnych prac wykraczających poza kosztorys, bez Twojej wcześniejszej autoryzacji. Pamietaj jednak, że w przypadku znalezienia usterki, która nie pozwala na bezpieczną dostawę pojazdu i w przypadku braku Twojej zgody na jej naprawę - będziesz musiał odebrać auto samodzielnie.

Jeżeli do kolizji doszło z winy innego uczestnika ruchu, mają tutaj zastosowanie takie same zasady jak przy kolizji z udziałem właściciela - szkody pokrywane są z polisy OC sprawcy lub z funduszu gwarancyjnego. Jeżeli sprawdzą byłby pracownik warsztatu - szkoda likwidowana jest z obowiązkowej polisy OC warsztatu, która jest wymagana do współpracy z superservice.pl.


Partner superservice.pl

Bosch Car Service

Złote Godło
I miejsce w programie Laur Klienta 2014 w kategorii "Serwisy samochodowe"